Хід уроку
І. Організаційний момент
IІ. Актуалізація опорних знань
1. Фенологічні спостереження. Технологія «Мікрофон»
-Сьогодні… Це …місяць…. Небо….. Сонце…… Зранку…. Температура повітря….Під ногами …
Вітру немає (є)
-15 лютого православні люди відзначали свято Стрітення, з яким пов’язують такі народні прикмети:
2. Відгадайте загадку.
Привітанням журавля
Я пробуджую поля,
Небеса і ручаї
Та заквітчую гаї.
І усякий мене зна. Відгадали? Я — ... (Весна).
- Так, ми знову поговоримо про весну та про зміни у живій і неживій природі, що відбуваються навесні. Пригадаємо наші знання про наших найменших друзів – птахів.
|