Творимо. 7 клас
Складіть прислів'я про Тараса Шевченка, дотримуючись особливостей цього жанру. 25 б
Міркуємо.
У формі висловлення (до 1 ст.) поміркуйте над словами К. Станіславського: "У Шевченкові я бачу і відчуваю всю красу людської душі, це справжній співець свого народу" 20 б
Укладаємо. 15 б
Укладіть креативну поезію – "одинадцятислів’я" – про Т.Г.Шевченка.
"Одинадцятислів’я" – це особливий вид творчого письма, що припускає оригінальність думок автора. Твір має назву, що виражає тему, і складається із 11 слів:
1 рядок – прикметник (провідна ознака теми);
2 рядок – прикметник + іменник (особа, предмет, явище тощо, якому присвячуємо твір);
3 рядок – фраза або речення – 3 слова (оцінка, характеристика);
4 рядок – речення із 4 слів (власний висновок);
5 рядок – 1 слово (виявлення ставлення, емоцій щодо теми вірша).
Зразок поезії –"одинадцятислів’я":
Моховинка
Добра.
Лагідна істота.
Навчає, як жити.
Потрібно завжди вміти вибачати.
Творимо. 8 клас
Складіть легенду про випадок із життя Тараса Шевченка (до 1 ст.), дотримуючись особливостей цього жанру. 25 б
Міркуємо.
У формі висловлення (до 1,5 ст.) поміркуйте над словами Є. Сверстюка про Т.Г.Шевченка: "Він символізує душу українського народу, втілює його гідність, дух і пам'ять…". 20 б
Укладаємо.
Укладіть креативну поезію – "одинадцятислів’я" – про Т.Г.Шевченка. 15 б
"Одинадцятислів’я" – це особливий вид творчого письма, що припускає оригінальність думок автора. Твір має назву, що виражає тему, і складається із 11 слів:
1 рядок – прикметник (провідна ознака теми);
2 рядок – прикметник + іменник (особа, предмет, явище тощо, якому присвячуємо твір);
3 рядок – фраза або речення – 3 слова (оцінка, характеристика);
4 рядок – речення із 4 слів (власний висновок);
5 рядок – 1 слово (виявлення ставлення, емоцій щодо теми вірша).
Зразок поезії –"одинадцятислів’я":
Школа
Велика.
Мудрий наставник.
Ти вчиш мене.
Я тебе дуже поважаю.
Дякую!
Творимо. 9 клас
Складіть легенду про випадок із життя Тараса Шевченка 1 ст.), дотримуючись особливостей цього жанру. 25
Міркуємо.
У формі висловлення (до 2 ст.) поміркуйте над словами М. Палієнка про Т.Г.Шевченка:
"Ти нам залишив прагнення високі,
Шляхи священні, по яких іти,
Твого сумління й мужності уроки
збережем і будем берегти". 20
Укладаємо. 15 б
Укладіть креативну поезію – "одинадцятислів’я" – про Т.Г.Шевченка.
"Одинадцятислів’я" – це особливий вид творчого письма, що припускає оригінальність думок автора. Твір має назву, що виражає тему, і складається із 11 слів:
1 рядок – прикметник (провідна ознака теми);
2 рядок – прикметник + іменник (особа, предмет, явище тощо, якому присвячуємо твір);
3 рядок – фраза або речення – 3 слова (оцінка, характеристика);
4 рядок – речення із 4 слів (власний висновок);
5 рядок – 1 слово (виявлення ставлення, емоцій щодо теми вірша).
Зразок поезії –"одинадцятислів’я":
Літо
Фантастичне.
Яскравий час.
Безтурботний час канікул.
Я відпочиваю ввесь час.
Круто!
Творимо. 10 клас
Складіть притчу про випадок із життя Тараса Шевченка (до 1 ст.), дотримуючись особливостей цього жанру.25 б
Міркуємо.
У формі висловлення (до 2 ст.) поміркуйте над словами Л. Джонсона про Т.Г.Шевченка: "Він був більше, ніж поет – він був хоробрим войовником за права і волю людей". 20 б
Укладаємо. 15 б
Укладіть креативну поезію – "одинадцятислів’я" – про Т.Г.Шевченка.
"Одинадцятислів’я" – це особливий вид творчого письма, що припускає оригінальність думок автора. Твір має назву, що виражає тему, і складається із 11 слів:
1 рядок – прикметник (провідна ознака теми);
2 рядок – прикметник + іменник (особа, предмет, явище тощо, якому присвячуємо твір);
3 рядок – фраза або речення – 3 слова (оцінка, характеристика);
4 рядок – речення із 4 слів (власний висновок);
5 рядок – 1 слово (виявлення ставлення, емоцій щодо теми вірша).
Зразок поезії –"одинадцятислів’я":
Школа
Велика.
Мудрий наставник.
Ти вчиш мене.
Я тебе дуже поважаю.
Дякую!
Творимо. 11 клас
Складіть притчу про випадок із життя Тараса Шевченка 1 ст.), дотримуючись особливостей цього жанру. 25 б
Міркуємо.
У формі висловлення (до 2 ст.) поміркуйте над словами Остапа Вишні: "Тарас Шевченко! Досить було однієї людини, щоб урятувати цілу націю!". 20 б
Укладаємо. 15 б
Укладіть креативну поезію – "одинадцятислів’я" – про Т.Г.Шевченка.
"Одинадцятислів’я" – це особливий вид творчого письма, що припускає оригінальність думок автора. Твір має назву, що виражає тему, і складається із 11 слів:
1 рядок – прикметник (провідна ознака теми);
2 рядок – прикметник + іменник (особа, предмет, явище тощо, якому присвячуємо твір);
3 рядок – фраза або речення – 3 слова (оцінка, характеристика);
4 рядок – речення із 4 слів (власний висновок);
5 рядок – 1 слово (виявлення ставлення, емоцій щодо теми вірша).